Är det någon som tänkt särskilt på Arbetsförmedlingens logga? Irriterat sig på att den är så ful? Inte det? Men det har tydligen de gjort. För om man inte kan förmedla jobb, vad är väl roligare än att sätta in ett grafisk-profil-projekt? Alla som spenderat några år på ett bolag vet att detta är ett mycket vanligt projekt, ofta initierat av någon som är uttråkad eller en marknadschef som behöver få uppmärksamhet av sin egen chef och känna sig viktig. Missförstå mig inte, jag förstår vikten av att ha en bra grafisk profil. Men jag anser också att många företag och organisationer byter den för ofta faktiskt. När jag frågade Arbetsförmedlingen om den nya loggan och begärde ut fakturorna...
Det här inlägget är låst
För att läsa resten av det behöver du prenumerera via Patreon och betala minst 45 kr (plus moms)per månad. Om du ser detta meddelande trots att du stöttar mig via Patreon så beror det på att du inte är inloggad. Logga in och försök på nytt! Genom att prenumerera stöttar du mitt arbete med att granska makten. Du bidrar till att jag kan nå ännu fler läsare och skapa ännu bättre innehåll. Tack!
To view this content, you must be a member of Rebecca's Patreon at %%currency_sign_front%%1%%currency_sign_behind%% or more