Detta är en fortsättning på inlägget tidigare om We don´t have time. För jag känner plötsligt ett visst ansvar över att sparare inte ska slänga bort sina pengar på det här projektet och som den ekonom jag är, i kombination med mitt jobb som digital opinionsbildare, kan jag inte släppa det här riktigt än. Att han byggt Gretas varumärke som klimatguru (och Jesus...) handlar mer om hur seriöst man ska se hennes påstådda briljans. Jag tycker mest hon är söt och det säger jag inte för att utöva härskarteknik utan för att jag kunde varit hennes mamma. Hennes engagemang är äkta, hennes roll som expert är det som är en saga. Hon har inte åstadkommit annat än att skapat sig...
Det här inlägget är låst
För att läsa resten av det behöver du prenumerera via Patreon och betala minst 45 kr (plus moms)per månad. Om du ser detta meddelande trots att du stöttar mig via Patreon så beror det på att du inte är inloggad. Logga in och försök på nytt! Genom att prenumerera stöttar du mitt arbete med att granska makten. Du bidrar till att jag kan nå ännu fler läsare och skapa ännu bättre innehåll. Tack!
To view this content, you must be a member of Rebecca's Patreon at %%currency_sign_front%%1%%currency_sign_behind%% or more